Visser Elektro
Bijna 100 jaar geleden opgericht is Visser Elektro niet meer weg te denken uit Vreeswijk. Sinds begin jaren 90 staat Marcel Visser als 3e generatie samen met Danny Geubbelmans aan het roer van dit familiebedrijf. Samen hebben ze al veel vernieuwingen meegemaakt, maar wat al sinds begin van de vorige eeuw de belangrijkste kernwaarde van Visser Elektro was, is het anno 2024 nog steeds: service, service, en nog eens service!
“Mijn opa en mijn vader hebben een goede service naar de klanten altijd als belangrijkste kernwaarde van het bedrijf beschouwd. Danny en ik hebben dit zo voortgezet. We willen dat onze klanten behandeld worden zoals wij zelf behandeld zouden willen worden”, vertelt Marcel. “Om die goede service te kunnen leveren hebben we jaren geleden besloten niet zomaar alles te verkopen, maar ons te richten op enkel merken waar wij voor 100% achter staan.” Volgens Danny werpt deze keuze jaren later nog steeds zijn vruchten af. “Onze vaste klanten weten dat wij kwaliteit leveren en mocht er onverhoopt toch iets zijn, dat we altijd klaarstaan voor een reparatie of welke andere oplossing dan ook.”
Binnen Visser Elektro zijn de taken duidelijk verdeeld. Marcel houdt zich voornamelijk bezig met bruingoed, Danny richt zich vooral op het witgoed. Met Chantal, die winkel draaiende houdt, is het team van Visser Elektro compleet. In het assortiment onder andere wasmachines, tv’s, koelkasten en huishoudelijke apparaten van betere merken als Bosch, Siemens, Miele, Liebherr, LG, Samsung, Loewe, Panasonic en Hisense. “Dit zijn merken waar wij zelf de service voor kunnen doen. Ook het bezorgen en installeren doen we zelf”, aldus Danny.
“Vroeger was Visser Elektro echt een lokaal bedrijf, maar onze klanten komen inmiddels uit de hele regio. Ook zijn we actief op de zakelijke markt. Zo leveren wij bijvoorbeeld tv’s en keukenapparatuur aan bedrijven, kinderdagverblijven en zorginstellingen”, vervolgt Marcel. “En wat niet iedereen weet is dat je bij ons ook terecht kan voor inbouwapparatuur voor de keuken of voor het vervangen daarvan. Met ons dealerschap van Quooker is ons aanbod compleet”, voegt Danny toe.
Het motto van beide heren is en blijft dat ze liever één ding goed doen in plaats van veel dingen minder goed. Marcel: “Zoals we nu samenwerken werkt perfect voor ons.” Om die zo vertrouwde service te kunnen blijven leveren hebben Marcel en Danny wel de beslissing moeten nemen om niet zomaar meer alle reparaties, ongeacht welk merk of waar gekocht, aan te nemen. “Het werd ons gewoon te veel”, vertellen ze. “De dienstverlening aan onze eigen trouwe klanten kwam in het geding. We hebben dan ook besloten enkel service te verlenen voor bij ons gekochte producten. Alleen zo kunnen wij onze vaste klanten blijven bedienen zoals zij verdienen!”
Agenda
Geen agendapunten beschikbaar